Från norr

Kör E4 till Circle K i Gnarp och sväng vänster mot Sörfjärden. Kör nio kilometer och sväng sedan höger över bron mot Hårte. Kör ytterligare två kilometer och du är framme vid Sörfjärdens Golfklubb.

Från söder alternativ 1

Kör E4 till Jättendal och tag höger i korsningen med färdriktningarna Hassela/Bergsjö och Mellanfjärden/Hårte. Kör cirka en kilometer och gör en vänstersväng mot kyrkan. Kör två kilometer och sväng vänster mot Hårte, följ sedan vägen i cirka sex kilometer. Sväng vänster mot Sörfjärden och följ vägen i fyra kilometer och du är framme vid Sörfjärdens Golfklubb.

Från söder alternativ 2

Kör E4 till Circle K i Gnarp och sväng till höger mot Sörfjärden. Kör nio kilometer och sväng sedan höger över bron mot Hårte. Kör ytterligare två kilometer och du är framme vid Sörfjärdens Golfklubb.