23 maj – 29 augusti: Golfskolan arrangeras likt tidigare år med huvudtränarna Per och Josefin Bergman. Under sommaren kommer ledare/tränare för särskild träning och regelverksinformation vid olika tillfällen.

Bifogas Träningsschema samt Informations- och Anmälningsblankett

JUNIORER GOLFSKOLA (1)

Information och Anmälningsblankett Golfskola Sörfjärdens GK

17 juni: Skandia Cup spelas 17 juni och 2 olika aktiviteter/tävlingar gäller:

• Klubbkval 18 håls scratch slaggolf. De två främsta i varje åldersklass går vidare till gruppkval i Hofors 6 juli. Spelas i klasserna 13-14-15-16 år. Separata klasser för killar och tjejer. OBS! Max hcp +36 gäller vid gruppkval i Hofors.
  • Klubbaktivitet gäller den som ej vill spela klubbkval och omfattar av klubben arrangerade aktiviteter.

11 juli: ICA Junior Tour. En deltävling av fyra. Mer information kommer senare.

12-14 juli: Juniorläger Sörfjärdens Gk arrangerar juniorläger likt tidigare år under 3 dagar, i år v28. Avgift 750:- kr med möjlighet att köpa till medlemskap i klubben för 250:- kr. Lunch ingår samt keps/startkit. Tillgång till låneklubbor finns hos klubben.

Bifogas inbjudan.

JUNIORLÄGER 2017 (1)