Ditt företagsevent blir en succé
på Sörfjärdens Golfklubb!

Sörfjärdens Golfklubb erbjuder inte bara en golfbana för inbitna golfare. Vi har även den unika möjligheten att låta företagets anställda provspela några hål på vår bana. Vi erbjuder en restaurang med fullständiga rättigheter som ni kan boka kvällstid helt för er själva vissa kvällar.

En eftermiddag/kväll hos oss kan se ut så här
När ni anländer så samlas vi på vår drivingrange där alla får prova på att slå ut bollar. Medlemmar hjälper till med tips och tricks för er som är nybörjare. Klubbor finns att låna. Efter en tid så kör vi sedan en liten tävling där det gäller att komma närmast en flagga. Vi flyttar oss sedan till vår puttinggreen där alla tränar innan vi kör en puttningstävling.
För de som sedan vill så följer vi med er ut på riktiga banan och spelar tre hål. Andra alternativ är att ni bokar padelbanan eller någon av tennisbanorna i närheten. Inom 200 meter finns även havet med lång sandstrand. Ni avslutar sedan med att äta en tre-rätters middag i vår restaurang innan vi skiljs åt.

Priser
Event utan spel på banan och med grillad hamburgare utomhus. 300 kr/pers
Event med spel på banan och med grillad hamburgare utomhus. 400 kr/pers
Vid tre-rätters middag (ej dryck) tillkommer en kostnad på ovan med 500 kr/pers
Önskas padelbanan bokas så erbjuds 50 % rabatt. (bokas i god tid)
Önskas hjälp med transport så försöker vi ordna det till självkostnadspris.
Önskas hela restaurangen bokas ( ni är enda gästerna ) så finns möjlighet mellan 18-22.
Priset för detta är 5 000 kr.

Våra medlemmar är med och guidar er under eventet och vår restaurangpersonal kommer att ge er en riktigt trevlig upplevelse. Boka i tid då antalet eventtillfällen är begränsade.

Kontakta oss så berättar vi mer
 info@sorfjardensgk.se