Missade du att beställa Golfhäftet 2020 och få PLUS på köpet? Dessutom 30 dagars fri Storytel/Ztory. Köper du två kort får du också välja 1 st gåva (handduk, strumpor eller handske).

Ingen fara, erbjudandet är förlängt fram till 6/12!

Men då måste du så fort som möjligt maila till info@sorfjardensgk.se, för att korten ska hinna registreras. De finns ju nu även i digital form, enkelt att ha med sig i telefonen! Ange vid beställning vilket du föredrar!

Med Golfhäftet spelar du för halv greenfee på över 950 banor i Sverige och Europa. Kolla innan bokning vilka dagar som gäller! Har du PLUS på kortet kan du spela samma bana fler gånger för halv greenfee, men det är klubbarna själva som erbjuder dessa tider, så kolla vid bokning om och i så fall vilka PLUS-tider klubben har!

Nu ser vi fram emot golfsäsongen 2020!

4 december, 2019