Vi har glädjen att presentera vår nya Klubbchef Per Boström. Per har en bakgrund från handel, som ICA handlare med egen butik, butikschef för Plantagen och nu senast fritidsfordonsbranschen. Per påbörjar sin tjänst den 1 januari 2022, ni når honom på 070-344 59 01 och klubbchef@sorfjardensgk.se eller info@sorfjardensgk.se. Vi från styrelserna vill genom detta hälsa Per välkommen.

Pär Melin, Ordförande Sörfjärden Golf och Fritid.  Pia Borg, Ordförande Sörfjärdens GK.

Efter många år inom handel ser jag verkligen fram emot att få vara med på Sörfjärden GK´s spännande utveckling de kommande åren.

Att få arbeta i golfmiljö är något jag drömt om länge och att dessutom göra det där jag tog grönt kort och vann min första golftävling för 25 år sedan gör det ännu roligare.

Jag ser nu fram emot att få träffa er alla och att vi tillsammans ska vara stolta över vår fina bana och klubb i många år framåt.

Per Boström, Klubbchef Sörfjärdens GK