Vi hälsar KRISTER PERSSON hjärtligt välkommen till Sörfjärdens Golfklubb!

Krister har lång och bred erfarenhet som golftränare, både i Sverige och internationellt. Han har arbetat med juniorer såväl som seniorer, och har vidareutbildat sig som specialtränare inom teknikträning. Krister har arbetat med ett flertal klubbar i vår närregion, framför allt i Sundsvalls Gk, innan han utbildade sig till gymnasielärare, som är hans nuvarande sysselsättning.

Krister tycker att spellektioner är mycket givande för att få rätt analys av tekniken och spelet. Det blir lättare att ge övningar så att du kan träna på rätt delar i svingen och spelet.  Boka enskild lektion eller grupplektion för spel på banan!

Vi vill även få igång både dam-, herr- och mixträningar, likväl som att juniorerna kommer få nyttiga tips och råd! Våra nybörjare sen i fjol vill vi också ge en nystart för att komma igång till sommarens spel.

Varför inte boka en halvdag med Krister till ditt företag? Bjud in dina kunder/anställda till en kick-off, och avsluta med en runda på banan! Vi erbjuder även lunch/middag om så önskas. Kontakta kansliet för pris/information.

Kristers motto inom golfen är att ”vara noga med grunderna så spelarna förstår hur de ska göra för att slå de bästa slagen i alla lägen!”.

Vi kommer inom kort att uppdatera hemsida med lektionsalternativ och priser, men kontakta kansliet redan nu för att boka tid! Krister kommer finnas tillgänglig hos oss fr.o.m. 21 juni – 13 juli. Vi kommer försöka få sammanhängande lektionstid för Krister, och före 21 juni och efter 13 augusti kommer det finnas möjlighet till lektion på kväll och helg.

Vi ser verkligen fram emot att jobba med Krister, och är övertygade om att han kommer tillföra mycket kunskap och engagemang!

VÄLKOMMEN KRISTER!

Anne-Charlotte Jönsson