Vår bana är nu redo för att ta emot såväl medlemmar som gäster. Dock ber vi om överseende med att klubbhuset är stängt och det samma gäller toaletterna mellan hål 1 & 10 detta med anledning av att anläggningen är på väg att anslutas till kommunalt vatten och avlopp. Det innebär även att vi inte har någon servering och ingen personal på plats i klubbhuset. Bokning sker genom golf.se  och betalning ske genom Swish 1234524583 eller kontant i kuvert i greenfee inkastet.

Vi kommer att ha en öppnings green fee på 250 kr för vardagar samt 300 kr på helger med anledning av försämrad service enligt ovan. Fullvärdiga medlemmar inom vårt samarbete med Öjestrand & Sundsvall spelar fritt. Övriga greenfee samarbeten Hudiksvall, Timrå, Hussborg, Hasselabygden betalar 250 kr alla dagar, Ljusdal 200 kr alla dagar och Storsjöbygden 150 kr alla dagar.

Vi återkommer om när servering öppnar, vi kommer dock att ha ett begränsat sortiment fram till den 16/6. Vår klubbchef Kattis Ekström kommer finnas på klubbhuset från den 25/5.

Svinga lugnt,
Pär Melin, Ordförande Sörfjärdens GK