Hej!

Nu är rangen öppen, du betalar med 10-kronor (eller laddat range-kort).

Håll avstånd och låna inte utrustning av varandra. Eftersom klubbhuset inte är öppet finns det ingen möjlighet till handtvätt, så ta med egen handsprit.

Den obligatoriska STÄDDAGEN fördelar vi i år på flera tillfällen, du kan alltså åka till golfklubben och städa när du har möjlighet. Torsdag 23 april finns arbetsuppgifter, som är numrerade, uppsatta på anslagstavlan.

I skolbänken finns ”lappar” , ta en lapp, skriv på lappen vilken uppgift du valt, städa i minst tre timmar. Skriv ditt namn, golf-ID och datum på lappen och lägg den i greenfee-lådan.

Du som städar kommer belönas!

Ta med dig kratta, handskar, penna och handsprit. Än en gång – kom ihåg att hålla avstånd på 2 m till varandra!

En av städuppgifterna måste ske en vardag, och det är att kratta och så övningsgreenen på nya området. Den som gör det måste kontakta Tolle för instruktioner!

Banan kommer troligtvis öppna tidigare i år, därför får vi samla krafterna med snabb städning.

Har du förkylningssymtom – stanna hemma! För din och andras säkerhet!

Sörfjärden 21 april 2020

Pia Borg, Ordförande